Mielec: Starostwo chce podnosić jakość obsługi.

Data publikacji: Kategoria: Zamieścił: Iwona Pol

 

Jak nazywać odwiedzające urząd osoby i poprawnie nawiązywać relacje oraz  w  jaki sposób komunikować się z osobami młodymi i z tymi w podeszłym wieku to o tylko  nieliczne tematy, jakie były przedmiotem szkolenia pracowników mieleckiego starostwa powiatowego  z „urzędniczego savoir-vivre’u”.

Jak podkreśla Stanisław Lonczak, starosta mielecki  – najważniejsza jest kultura osobista pracowników instytucji  i  ich  merytoryczna wiedza.

Wraz z postępem technicznym wprowadzane są  również do starostwa powiatu  nowoczesne formy kontaktu na linii interesant urząd. Niektóre ze spraw już teraz załatwić można bez konieczności przychodzenia do urzędu, wysyłając pocztą elektroniczną pismo bezpośrednio do wybranych osób, włącznie z członkami Zarządu. Inne formy kontaktu z mieleckim starostwem to chociażby Elektroniczna Skrzynka Podawcza  czy  E-kolejka  -zaplanowanie wizyty w Wydziale Komunikacji.

 

 

(Tomasz Łępa)