Mielec: Starostwo chce podnosić jakość obsługi.
Jak nazywać odwiedzające urząd osoby i poprawnie nawiązywać relacje oraz w jaki sposób komunikować się z osobami młodymi i z tymi w podeszłym wieku to o tylko nieliczne tematy, jakie były przedmiotem szkolenia pracowników mieleckiego starostwa powiatowego z „urzędniczego savoir-vivre’u”.
Jak podkreśla Stanisław Lonczak, starosta mielecki – najważniejsza jest kultura osobista pracowników instytucji i ich merytoryczna wiedza.
Wraz z postępem technicznym wprowadzane są również do starostwa powiatu nowoczesne formy kontaktu na linii interesant urząd. Niektóre ze spraw już teraz załatwić można bez konieczności przychodzenia do urzędu, wysyłając pocztą elektroniczną pismo bezpośrednio do wybranych osób, włącznie z członkami Zarządu. Inne formy kontaktu z mieleckim starostwem to chociażby Elektroniczna Skrzynka Podawcza czy E-kolejka -zaplanowanie wizyty w Wydziale Komunikacji.
(Tomasz Łępa)