Mielec: Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy

Data publikacji: Kategoria: , Zamieścił: Tomasz Łępa

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz w związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na chorobę Covid-19 w powiecie mieleckim,  gmina Mielec wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu bieżącej pracy Urzędu Gminy  oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Wszystkie  sprawy załatwiane będą za pośrednictwem:  platformy ePUAP,   telefonów i poczty elektronicznej. Pełny spis adresów e-mail oraz numerów telefonów  dostępny jest na stronie Gminy Mielec.

Korespondencję zaleca się umieszczać w pojemniku umieszczonym przed budynkiem Urzędu Gminy (wejście od strony parkingu) zaś kontakt osobisty w Urzędzie Gminy możliwy jedynie w sprawach pilnych, których nie można załatwić w inny sposób  – po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.

Dzięki rozmowie telefonicznej istnieje możliwość uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy korespondencyjnie bądź elektronicznie.

Tomasz Łępa