Sandomierz: Powstanie strategia promocji miasta.

Data publikacji: Kategoria: , , Zamieścił: Joanna Sarwa

Trzy miesiące potrwa przygotowanie strategii promocji Sandomierza.

Przygotuje ją firma ‚Synergia’ z Lublina na podstawie pomysłów i sugestii mieszkańców – zwłaszcza branży turystycznej i okołoturystycznej.

Mówi burmistrz Sandomierza Marcin Marzec:

Co będzie celem opracowywanej strategii, mówi Piotr Lutek z firmy ‚Synergia’:

Piotrek Lutek podkreśla, że Sandomierz ma duży potencjał:

Jak mówi Piotr Lutek, nie jest ważny tylko pomysł ale jego realizacja:

Piotr Lutek podkreśla, że realizacja pomysłów wymaga wspólnego i długotrwałego zaangażowania:

Sukces strategii – według oceny ekspertów – nie wiąże się tylko z finansami:

Umownymi celami strategii są m.in.: budowanie określonego wizerunku marki Sandomierza, stworzenie trwałych mechanizmów integrujących mieszkańców miasta i regionu, stworzenie mechanizmów wsparcia aktywności społecznej i gospodarczej mieszkańców oraz wykreowanie miasta, jako jakościowego miejsca do życia, rozwoju i turystyki.

Strategia ma być gotowa do końca września.

Joanna Sarwa