Tarnobrzeg. Podsumowano kampanię „Od ziarna aż po plon”.
Trzecia edycja kampanii edukacyjnej pod tytułem „Od ziarna aż po plon” dobiegła końca. Motywem przewodnim inicjatywy realizowanej przez ZAKŁADY CHEMICZNE „Siarkopol” przy współpracy z Centrum Dietetycznym Nutri Vita była tematyka związana ze zdrowym odżywianiem.
W połowie kwietnia do przedszkoli trafiły ulotki, w których „Drużyna Zdrowej Piątki”, wraz z maskotką – Siarkopolkiem, uczyła dzieci między innymi tego, co jeść, a czego unikać, żeby zdrowo się rozwijać i dobrze się czuć. Mówi dietetyczka Centrum Dietetycznego Nutri Vita Katarzyna Szymczak, która sprawowała nadzór merytoryczny nad akcją.
W ramach kampanii ogłoszono też konkurs. Przedszkolaki miały przygotować pracę plastyczną nawiązującą do postaci jednego z superbohaterów wspomnianej ekipy.
Mówi Mateusz Kutrzeba, Wiceprezes Zarządu ZAKŁADÓW CHEMICZNYCH „Siarkopol” TARNOBRZEG.
Członkowie komisji konkursowej zdecydowali się przyznać pierwsze miejsce Julii Sali z Przedszkola numer 8 w Tarnobrzegu. Drugie miejsce zajęła Łucja Wołowiec z Przedszkola numer 1 w Nowej Dębie, a trzecie Tomasz Kowalczuk z Przedszkola numer 1 w Tarnobrzegu.
Przedszkola otrzymały zadanie udokumentowania, w formie zdjęć lub filmu, przebiegu akcji edukacyjnej związanej z tematem kampanii.
W konkursie dla placówek najwyżej oceniono prezentację przygotowaną przez tarnobrzeskie Przedszkole numer 17. Mówi Anna Wojtyło, wychowawczyni grupy pięciolatków z „Siedemnastki”.
Drugie miejsce przypadło Przedszkolu numer 13, a trzecie Publicznemu Przedszkolu w Woli Baranowskiej.
Fot. Marta Woynarowska.